After dumping his girlfriend, Jonas embarks on a camping trip with Philip, his gay British ex-flatmate. But their boyish idyll through the German countryside, which includes skinny dips and late-night flirtations, turns edgy once a brooding, handsome drifter named Boris appears, ultimately forcing Jonas to confront his true feelings about his Brit friend.