16-year-old Mike hates his crappy life in the sticks and wants out… permanently! He spends his time devising ways to do himself in, so when the doctor informs him he has a fatal brain tumor, his prayers are seemingly answered. But everything changes when he meets a girl and falls in love for the first time.