While in this day and age Germany´s economic and social stability inspires awe and admiration throughout the world, Toilets is looking behind the scenes of success and therefore betakes to the place where everybody has to come clean and face the truth. With five delicate stories taking place on five different toilets, this pitch-black comedy relentlessly illuminates some dark corners of today´s german society, thereby revealing a colorful potpourri of human perfidy.