A New Year’s Eve party. Among those present are three friends, whom we follow as they leave the party to roam through Amsterdam. Although the atmosphere is calm and at times relaxed, it slowly emerges that they share a great sorrow. In the meantime, a whole year passes by, almost nonchalantly, in the course of one day.