From a tiny village in Southern Iran to the deprived inner-city of Paris, Kheiron tells the story of the unusual destiny of his parents Hibat and Fereshteh, eternal optimists, in a comedy which is a universal tale of family love of the gift of self and above all, an ideal of social harmony.