Rose reckons a family is like a constellation – all connected, hanging up there, in the infinite. Stars can feel each other, even if some died millions of years ago. Even if they’re light years apart. Over the course of one long day, as mum wills her children closer, Rose’s fractured family pulls back into its constellation. Aching to reconnect they find themselves facing the true implications of their own devastating, inherited legacy.