After he is violently attacked in the street, Eddie wrongly identifies Ahmed, an ideal suspect whom he'd noticed a few days before the attack. While the legal machine gets underway with Ahmed, Eddie attempts to win back his wife and son through a new job. But Eddie soon becomes aware of the seriousness of his accusation and he'll do anything to establish the truth - even if it means he risks losing everything.