Sylvia has turned a blind eye for too long to husband Eddie's flourishing drug business. When his dealing takes a (deadly) turn for the worse, however, her need to protect the lives and futures of her young children compel her to flee. But Eddie will stop at nothing to keep his wife inside the ‘family'.