A moment of inattention is all it took to change the lives of Javier and Amanda forever: lives that are now divided between "before" and "after", between how everything was and should have been. All because of an accident that neither of them could have prevented. It will take a long time to reach closure on the death of their four-year-old son. Amanda can't bear the daily ache of seeing her home - and Javier. Everything reminds her of her child, and so she decides to leave her husband and plunge into her work as an interpreter, while Javier, who continues to work as an architect, can't accept the separation and seems unable to face the loss of his son.