North Korea. The last communist country in the world. Unknown, hermetic and fascinating. Formerly known as “The Hermit Kingdom” for its attempts to remain isolated, North Korea is one of the largest source of instability as regards world peace. It also has the most militarized border in the world, and the flow of impartial information, both going in and out, is pratically non-existent. As the recent Sony-leaks has shown, it is the perfect setting for a propaganda war.