When street pusher Minna can't pay her rent she cheats a few young criminals on a drug deal and keeps the money. One day she meets Katja, whose child has been taken from her by the social authorities. Minna and Katja head for an illegal residence outside of town, where a group of people have gathered to decide their own living conditions. But when one of the men she cheated out of money appears looking for Minna, everything comes to a head, leading to unforeseen consequences for all of the residents. The film is an intense modern social drama about a woman's struggle to get by at the bottom of society.