Kim, Bella and Momo, three bullied teenage girls, are going through the throes of finding themselves. Surrounded by a dark world of teenage violence, marginalization and sexual confusion, the girls have only each other. A seismic shift happens when they discover a curious plant in their beloved greenhouse. It turns out to have mysterious magical qualities that, when consumed, transforms the girls temporarily into boys. But not only does their gender change, the world around them, and their response to it, is profoundly altered. At first they enjoy a newfound freedom but soon discover that being a boy isn't all roses. Momo and Bella come to the realization that it's merely a facade. For Kim, however, being a boy is much more than wearing a mask, it offers her a sense of identity. Kim, as a boy, becomes infatuated with Tony, a rough petty criminal that lives on the edge, and at the same time Momo falls in love with Kim. Ultimately, an entanglement of confused sexuality asks us who loves who and why - and if gender identity really matters when it comes to love.