Peter has just arrived from England to marry his beautiful fiancée, Zaneta, at her family's country house in rural Poland. The old homestead is a gift from his future father-in-law, and Peter is excited to renovate it into a home for his new family. While inspecting the grounds on the eve of his nuptials, Peter finds skeletal human remains buried on the property. Haunted by his discovery, Peter slowly starts to unravel while the joyous and drunken traditional Polish wedding goes on around him; and soon, he is overcome by what seem to be epileptic fits, panicking his bride and scandalizing his father-in-law. As the night wears on, it becomes apparent that there is an uninvited guest at the wedding, that she is lonely — and that she is very, very dead.