Poland, 1943. When love, friendship, and fate connect a simple Polish country boy, the daughter of a local farmer, a young German soldier, and a Jewish girl from Warsaw. Guido, Romek, Franka and Bunia, all come across something that both threatens and provides an escape from their harsh reality: love. The ill-fated and unlikely connection of these four, in the context of a horrific war, leads to a series of tragedies. Will they be able to hold on to their dreams while facing the horrors of their time and the uncertainty of their future?