65-year-old Lulek, a hit-man working for the mafia, is released from prison on parole. The prosecutor who locked him up a few years earlier now offers him a job and provides him with a sniper’s rifle. Lulek’s mission is to take out the head of the Central Investigation Bureau (CBŚ). But his bad eyesight makes the job impossible.