If you met a beautiful woman in desperate need of help would you bring her home? This is the chance that takes Philip an ordinary London bachelor addicted to horror films, while out jogging at night he encounters Jane a dazed and confused model. He brings her back to his house and discovers that this mysterious woman just arrived from America hides a shocking secret in her heart. Their edgy relationship enfolds like a thriller and culminates in a torrid night of passion, terror and love.