A regular night at a 24/7 neighborhood store. Achim, the owner, represents the connection between four stories of ordinary people caught in extraordinary situations. No matter how different they are, the taxi driver and the hooker, the elderly couple, the lovers and the local gangsters have one thing in common: Achim’s nonstop store.