Eva Nová (62) was one of the well-known actors of communist cinematography. In rehab, she was repeatedly told that her life has a purpose, but she just has to put everything in order. She is afraid that she won’t be able to cope but she is determined to fight. She returns to her small apartment with an old poster recalling her days of glory. She quickly tidies up and then immediately travels to visit her family.