Why did thousands and thousands of citizens take to streets and squares throughout Spain to express their indignation at the cuts, the privatisations, the evictions and the political corruption? The film portrays the strength and imagination of social movements as they condemned the downfall of democracy. A spontaneous period of rebellion, the participation of civil society, and one that will undoubtedly mark the future of political life in our country.