At 97, Jewish Holocaust survivor, Enny, can’t forget what happened 70 years ago when her beloved husband and two young daughters were killed at Auschwitz. Now her only remaining daughter, Tascha, has spent her life feeling like a replacement for the family she never knew, wishing her mother could let go of the past and move on.