Palermo, today. Vincenzo Vetro, a 40-year-old husband and loving father, works at the municipal fish market every night. Outside his job, Vincenzo takes Giovanni with him on his door-to-door delivery rounds. But Vincenzo is indeed a drug courier for a local Mafia Boss. For years, Vincenzo has been playing a double role, caught between a regular job and a shadowy underworld filled with threats and dangers. Giovanni starts realizing all this gradually, eavesdropping the persecutory phone calls his anxious mother regularly receives until he becomes afraid of something terribly dangerous: are those people on the phone after Vincenzo?