The movie follows the story of two brothers who, even though they have absolutely nothing in common, open a bar together that quickly becomes a regular hangout for nighthawks. Despite this success, the two brothers must soon face up to the difficulties inherent in running a family business. Their brotherhood turns into rivalry, through no fault of their own.