Kudret has always lived life by the book. Until, that is, his routine is turned upside down by a succession of surprise events. Kudret jumps into his much loved car and sets off for Antep on a journey that will take him from one end of the country to the other. As he clocks up the miles, so he makes a bunch of new friends. But at the same time, everything that could possibly go wrong with the car goes wrong and everyone who could possibly go after Kudret and his crew goes after them. By the end of the marathon trip, Kudret will have discovered both the value of true friendship and the delights of living without rules.