The Westhoff Family has congregated at the family villa for the 70th birthday of its patriarch, famous pianist Hannes Westhoff. During the lengthy celebrations, family members are all forced to tend old wounds, face unpleasant questions and deal with unsettled business. Memories of the distant past are awakened, old battles are waged – until a devastating piece of news arrives and changes everything. For son Max this family celebration will be his last chance to find out about his life as well as that of the entire family.