Jessica, an ambitious cello student, moves into a new flat, with her boyfriend Lorenz. When she receives the honorable invitation to represent Germany in an international contest for classical music it seems to be her great opportunity – but at the same time an enormous pressure. In her home, Jessica starts preparing meticulously for the contest. However, her own four walls don't appear to shelter her as Jessica finds herself increasingly exposed to small and major anonymous harassments. What is the neighbour's involvement, who mysteriously pries behind half-closed curtains? As Lorenz doesn't notice any of this and therefore finds it hard to believe Jessica's assumptions, it creates conflict between the young couple. The increasing pressure and stress begin to noticeably gnaw at Jessica's everyday life and pretty soon reality and imagination blur. Eventually Jessica finds her life in shambles, caused by her own ambition. In the desperate hope to restore her happiness, she starts to defend her home - at all cost...