Curmudgeonly widow Nat Dayan (Jonathan Pryce) obstinately clings to his way of life and his livelihood as a Kosher bakery shop owner in London’s East End. With a dwindling clientele and the pressures of encroaching big box stores, Nat reluctantly enlists the help of teenager Ayyash who has a secret side gig selling marijuana to help his struggling immigrant mother make ends meet. When Ayyash accidentally drops his stash into the mixing dough, the challah starts flying off the shelves and an unlikely friendship forms between the old Jewish baker and his young Muslim apprentice. Dough is a warmhearted and gently humorous story about overcoming prejudice and finding redemption in unexpected places.