1985. Georges is stallholder and every inch a vendor. When he gets the chance to rent Café Derby and hears that the pope will celebrate mass on the terrain next to the café, a clever plan arises. A plan, in which also his wife, five children and all his colleagues believe. Because Georges knows how to sell everything, to everybody...