The whole of humanity has vanished. The only two survivors, the 20-year-old Alba and the 10-year-old Dídac, are living in a devastated world. In order to survive on this planet in ruins, they must start from scratch. Together they will have to rebuild not only their own lives but also those of the whole of humanity. Because when everything seems lost, love is the only survival handbook.