A day in the metropolis that is Istanbul and a look at three destinies: Cemo sells paper tissues on the streets in order to support his family. Today, the 10-year-old will finally pluck up the courage to speak to the girl he has long had a crush on. Hayat’s unwelcome marriage has lacked any form of passion since day one. When the first love of her life suddenly makes contact, she agrees to meet him in secret. Ebru works as a prostitute to make ends meet. This beautiful transsexual can attract any man she wants, but the man of her dreams will not stand by her. On this day, Cemo, Hayat and Ebru are prepared to do everything it takes to quench their desires. With an attentive eye on the poetry of day-to-day life, Esen Isik’s authentic debut feature film is a sensitive tale of love, violence and Turkish society at the beginning of the 21st century.