Madrid, 2014. Someone who works for a private security agency, writes a report on some tracks related to a corruption case. Conversations between people who are located at the periphery of a large financial transaction. These characters are not usually portrayed as protagonists in the press, but they are critical in a story that we could see any day in a newscast.