In order to have the shivers that disrupt the daily routine and heat up the sleeping adrenaline, ten people looking for exciting sensations have fun frightening themselves during new Year's eve. Carl, a penniless young man of good social standing, who changed over to thematic week-ends, concocted them a very special one. They'll have their money's worth. But since nothing ever happens as planned, even the worse can happen. And everything gets out of control. During this last week-end, Carl will lose everything and drag the others down with him.