In New York, a mysterious, deformed man injures Alex, a police inspector tailing him. Bedridden in hospital, Alex encounters Léo, an eleven-year-old boy with super powers. Like a phantom, invisible to all, he can fly and pass through walls. The deformed gangster threatens the city with a computer virus. Thanks to the boys super powers, Alex starts up his investigation again.