A gangster known as the “Samurai” wants to turn the waterfront of a small town close to Rome into a new Atlantic City. A corrupt politician and a powerful cardinal are protecting him, and it seems that all the local mob bosses have agreed to work for this common goal. But peace is not to last long, and a ferocious war between the gangs is about to wreck the Samurai’s dream.