After traveling far from home in pursuit of a better future, June comes back to her hometown to try to restore broken bonds with Diego, her first love, and her father. She will try to bring back their teenage years dream of moving to Berlin. However, she will soon realize that years have changed Diego, he is now reclusive and never leaves his house.