His passion and ingenuity have been the driving force behind the digital age. However his drive to revolutionize technology was sacrificial. Ultimately it affected his family life and possibly his health. In this revealing film we explore the trials and triumphs of a modern day genius, the late CEO of Apple inc. Steven Paul Jobs.