Lucas (16 years) and Bert (18 years) run away from the closed family circle. But really soon, they get bored and the meaning of their trip escapes them. Their fugue will take them close to disaster and determine the rest of their life. Everyone will make his own way. Freedom comes at a price. That will pay the highest for theirs.