2-year-old Adama lives in a remote village in West Africa. Out beyond the cliffs lies the Land of Breaths, peopled by wicked war-hungry spirits. When his big brother suddenly vanishes from the village, Adama decides to go look for him. Full of desperation and childish innocence, he will traverse Europe at war. The love that he has for his brother will lead to an unexpected end to his journey.