Let The Music Play tells the story of two friends, both dreamers and easy going, who fall in love with the same girl and the resulting relationships involving passion, conflict and friendship from a fun yet naively sorrow perspective. Encompassing the tragic lives of three characters and enriched by the various depths in each of their lives, this fiction portrays a love story using a “different” approach for Turkish cinema.