A shorthand term made popular by gay men in recent years for the use of drugs (specifically crystal meth, GHB and mephedrone) in a sexual context, ‘chemsex’ has been seen by some as a significant contributing factor in the rise of HIV diagnoses in London... In this unflinching documentary, we meet a host of men whose lives have been affected, from self-confessed ‘slammers’ to sexual health workers, each of whom talk candidly about the pleasures and perils associated with the scene.