In the post-apocalyptic mid-21st Century, the ruling governmental sect accidentally loses its hold. Total freedom is chaotically experienced for the first time in many years by an isolated pocket of a futuristic society. Two brothers and their girlfriends are torn between the joy of once again being free to dream and the bittersweet nostalgia for a past which no longer exists...