One of those places where people mingle without meeting. Where the music controls the bodies' impulses. Her languid boyfriend dances, his eyes focused only on himself. He doesn't look at her. He is far too busy blending his body with the primeval hydra made up of other men's. They are all good-looking and aspire solely to recognize themselves in the next guy's beauty. She is the girl. She is dressed in black. So young and already dressed in her own mourning. In the toilets, she takes out a razor and cuts her wrist. That's how they meet. Henceforth, she will have the power of the victim over him.