Enzo Ceccotti comes into contact with a radioactive substance, then accidently discovers he has superpowers. A touchy, navel-gazing introvert, he’s sure his new capabilities will do wonders for his life of crime, but that all changes when he meets Alessia, who’s convinced he’s the hero from the famous Japanese comic strip, Steel Jeeg Robot.