Thomas Quick, a misfit loner, shocked and haunted the Swedish nation for 30 years when he openly confessed to the murder of over thirty people. Yet compelling new evidence shows that Quick may not be a killer at all. With full access to Quick and the people who jailed him, this compelling real life thriller unravels the truth behind a nation's most famous serial killer.