The film tells the story of a shy genius of videogames. A friend wants to help him with a machine to detoxify him from dependence on video games, but the machine sends him instead in a virtual world, as Morpheus in Matrix. His friend be forced to follow him to save his life. There will be many action scenes, the two protagonists will have to fight for their lives.