Rainer Dulsky, a professor of psychiatry from Switzerland, comes to Melania, the granddaughter of Mrs. Dulska. He feels he’s got something in common with the tenement house in which the Dulski family live... Melania, a film director, intrigued by her family history joins Rainer in his research. Their discoveries will take them back to the past full of secrets that were meant to stay hidden forever. The Dulski family have much on their conscience...