The Summer of Frozen Fountains is a mosaic of several interrelated characters in search of their own happiness. It’s about hopes and disappointments, betrayal and forgiveness… and of course it’s all about love… - about nature, importance and consequences of love. All affairs start like Romeo and Juliet… But for me there is a question, what would happen to Romeo and Juliet if they stay alive?