Enrico is the only one capable of doing the job he does. He's the number one. It's true that he's the only one doing it and this somewhat helps. Hired as a "special consultant" by a leading financial group, Enrico approaches executives who are completely incompetent and convinces them to leave. The amazing thing is that he manages to do it. Relentless, he performs the most absurd and useful job that he could ever invent. It will be the easiest case to make him confront what he has been always avoiding: his onw life.