Walter Mann, an actor, is about to fulfill the dream of his life: to star in his own play. Bordering on that moment something unexpected will blow up all he has or is about to achieve. Flow tells us the story of a man who suffers an interior fight where darkness and light are the rivals, a trip where, finally, one of both sides will prevail. Flow describes the bitterness in human beings and the thorny and delicate subject of forgiveness and reconciliation with oneself and with life. This film also tells us about family relationships, art, spirituality, loneliness, the relation and parallelism between art and life, art and spirituality… in other words Flow is a deep trip to the depths of the human being.