Elisa, a physiotherapist, settles with her young son, Noé, in Dunkirk, where she was adopted out at birth. A few months earlier, she'd tried to locate her birth mother there, but the latter had refused to reveal her identity. Elisa is looking for an unknown mother, her past and their story, and she won't give up, she wants to understand... Chance will drastically change all her expectations.