A winter that's worse than ever before. The government publishes a decree obliging the best housed French citizens to take in, during the cold snap, their fellow citizens living in precarious conditions. A l’heure du Grand Partage, un vent de panique s’installe à tous les étages dans un immeuble très chic de la capitale. At the time of the Great Sharing, a wave of panic spreads to every floor of a very chic Parisian building.